Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Reklamace (FAQ)

Snažíme se reklamace vyhotovit co nejdříve. Běžně reklamace vyřídíme do 14ti dnů od převzetí.

Reklamace od dopravce standardně obdržíme do 5ti pracovních dnů. Stav zásilky si můžete prověřit u dopravce jež jste použil - připravte si sledovací číslo balíku. Pokud jste využili dostupný vratkový kód, vždy si uchovávejte potvrzení o podání. Naleznete zde důležité informace včetně sledovacího čísla zásilky, které stačí zadat na tuto stránku: https://tracking.packeta.com/cs_CZ/tracking/search

Ano, podání reklamace je možné na adrese hlavního skladu (Škroupova 854, Beroun, 26601). Ovšem zhotovení reklamace se liší podle požadavku uvedeného v reklamačním formuláři. Vratkový formulář naleznete zde: https://www.surtep.cz/reklamace. Pokud naší odpovědí vznikly nějaké nejasnosti, neváhejte nám zavolat ve všední dny od 8:00-16:00! +420 312 313 800