Reklamace (FAQ)
Snažíme se reklamace vyhotovit co nejdříve. Běžně reklamace vyřídíme do 14ti dnů od převzetí.
Reklamace od dopravce standardně obdržíme do 5ti pracovních dnů. Stav zásilky si můžete prověřit u dopravce jež jste použil - připravte si sledovací číslo balíku. Pokud jste využili dostupný vratkový kód, vždy si uchovávejte potvrzení o podání. Naleznete zde důležité informace včetně sledovacího čísla zásilky, které stačí zadat na tuto stránku: https://tracking.packeta.com/cs_CZ/tracking/search
Ano, podání reklamace je možné na adrese hlavního skladu (Škroupova 854, Beroun, 26601). Ovšem zhotovení reklamace se liší podle požadavku uvedeného v reklamačním formuláři. Vratkový formulář naleznete zde: https://www.surtep.cz/reklamace. Pokud naší odpovědí vznikly nějaké nejasnosti, neváhejte nám zavolat ve všední dny od 8:00-16:00! +420 312 313 800